SAN Accent finalist

10 June 2017 / admin

Wunder is doorgedrongen tot de finale van de SAN Accent New Kids on the Block. In de presentatie ronde heeft Wunder bewezen dat ze een vernieuwend bureau is. Op het SAN Accent Samen gala is GoSpookey – a mobile media company born on Snapchat uitgeroepen tot winnaar. Wunder is hierin tweede geworden voor Capitola – an innovation driven digital agency. De SAN Vakjury werd gevormd door 40 juryleden/ marketeers van de Stichting Adverteerdersjury Nederland.

In onze presentatie en whitepaper stond Wunder stil bij de veranderende wereld en hoe veel merken en merkstijlen nog conservatief en statisch zijn. In ons verhaal hebben we benadrukt dat merken tegenwoordig open en flexibeler moeten zijn om daardoor de dialoog aan te kunnen gaan. Merken moeten zich aan kunnen passen aan de actualiteit, doelgroep en het medium. Dit toonden we aan, door in te gaan op het werk dat wij maakten voor CliniClowns, Camptoo en RTL XL. 3 Dynamische en communicatieve merken die de dialoog aangaan.

De Hoofdjury van dit jaar staat opnieuw onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort (foto) in het dagelijks leven directeur van het SWOCC en Associate Professor aan de UVA.

De Hoofdjury van dit jaar wordt gevormd door:
Winnaar voorgaand jaar: Anneke Schogt, IMA | Influencer Marketing Agency
Twee externe deskundigen: Rob Benjamens, B&BA en Lucy van der Helm, SIRE
Twee vanuit vakmedia: Nicolette Hulsebos, FONK en Ronald ter Voert, EMERCE
Twee SAN bestuursleden: Jasper van der Bijl, Pon en Jeroen Hubert, IKEA
Twee vanuit bureaus: Bas Korsten, J. Walter Thompson A’dam en Klaas Weima, Energize

 

 

Wunder in finale SAN Accent 

Recente Artikelen